1
Jorden kommer inte gå under 2012
Postat av fettosvarting den 12 September 2008, 20:24
79 kommentarer · 179 träffar
Finns det några ens BEVIS på att Tellus (Jorden) kommer att gå under 2012 i December. Varför det just är December, ska jag berätta. Det är för att någon ointelligent kristen försöker skrämma upp världen eller för uppmärksamheten. Varför 2012, Varför December, Varför den 21:e december?
Det är ingenting som är "planerat" direkt. Det MEST logiska är att någon New Age-fjant sökte uppmärksamhet/fame, ja.. you name it.
Det finns filmer på OM hur världen SKULLE gå under 2012. Ja, jag skiter i HUR det skulle se ut. Jag bryr mig bara om den VERKLIGEN skulle gå under över huvudtaget.
Det är bara idioter som säger "Jorden går under 2014 den 15:e april" Säkert någon munkjävel som tror han är smart och vill få en massa uppmärksamhet.
Jorden kanske går under imorrn, vem vet? Dock är det inte PLANERAT.
Varför jag skrev texten:
Folk kanske blev lite orolig pågrund av någon munk eller kristen new-age retard lurat dom.
Saker så som att världen ska gå under planeras inte. Så länge ingen har något vapen som till 100% ska kunna spränga jorden i bitar. Vilket inte finns, och kanske aldrig kommer finnas eller uppfinnas.
____________________________ ___________________
Skulle vara kul ifall Fick en Snilleblixt också kunde kommentera.
Det är ingenting som är "planerat" direkt. Det MEST logiska är att någon New Age-fjant sökte uppmärksamhet/fame, ja.. you name it.
Det finns filmer på OM hur världen SKULLE gå under 2012. Ja, jag skiter i HUR det skulle se ut. Jag bryr mig bara om den VERKLIGEN skulle gå under över huvudtaget.
Det är bara idioter som säger "Jorden går under 2014 den 15:e april" Säkert någon munkjävel som tror han är smart och vill få en massa uppmärksamhet.
Jorden kanske går under imorrn, vem vet? Dock är det inte PLANERAT.
Varför jag skrev texten:
Folk kanske blev lite orolig pågrund av någon munk eller kristen new-age retard lurat dom.
Saker så som att världen ska gå under planeras inte. Så länge ingen har något vapen som till 100% ska kunna spränga jorden i bitar. Vilket inte finns, och kanske aldrig kommer finnas eller uppfinnas.
____________________________ ___________________
Skulle vara kul ifall Fick en Snilleblixt också kunde kommentera.