Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pappa problem !!

Postat av o0 den 11 September 2008, 19:27
31 kommentarer · 284 träffar
Nu ere så här att mina föräldrar e skilda sän jag var 2. Imorrn ska jag till min pappa, hans fru och mina 3 syskon!

Jag måste först ta bussen från där jag bor till min skola ! Sedan måste jag åka från min skola in till stan. Därefter ta en till buss ut till ett annat samhälle och byta buss yttligar en gång !! Detta tar ungefär 3-4timmar ! Bara att komma dit !!! Jag vill inte ens vara där lixsom! Sedan är de ju klart att man har idrott oxå , så jag måste släpa på en jävla väska runt halva sverige..... Jag hatar min lossas morsa ! Jag tycker mina 3 syskon e otroligt jobbiga !!

Sen till de sista.... Jag måste vara där från fredag-Tisdag nu mera !!!! Har alltid varit så att jag har varit där över helgen bara.

Hjälp mig !! VAfan ska jag göra ? Har pratat me min morsa å försökt snackat me pappa men han fattar inget...

EDIT: är 14 ! Och kan inte stanna hos mamma , hon blir galen ! Hon tvingar oxå iväg mig.

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..