Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Övernaturlig händelse efter dödsfall

Postat av Avstängd den 10 September 2008, 22:41
11 kommentarer · 933 träffar
Tänkte dela med er vad som hände för några veckor sen.
och jag förstår alla som inte tror på detta alla som vill hitta naturliga förklaringar till händelsen osv men ja hittar inga i alla fall.

För lite mer än 1 år sen dog min absolut bästa vän, har aldrig och kommer troligtvis aldrig vara närmre en människa än vad vi var.

för ungefär 2 veckor sen var de då dags för 1årsdagen för hans död.
kvällen innan 1årsdagen inträffar följande, jag och min tjej sitter i vardagsrummet och tittar på tv, ca 2 meter till höger från tvn har jag mitt skrivbord me datorskärm och skrivare, på bordet hade jag vid detta tillfälle även min laptop och på laptoppen som var ihopfälld ett stort latte glas halv med vatten dvs ett tungt glas.

laptopen är ca 5cm från skrivbordskanten och glaset i mitten det blir alltså ca 30 cm från kanten.

när vi sitter där och tittar på tv hör vi hur glaset trillar i golvet vi skämtar om att de är han min kompis som spökar för oss, men vad som måste tilläggas här är att de finns ingen anledning till att glaset skulle åka ner i golvet och de fanns inget vatten på varken skrivbord eller laptop så de har inte först trillat och sen rullat ner ni förstår hur ja menar.

kändes konstigt men de var inget vi pratade om mer efter att vi skämtat bort de.

dagen efter på årsdagen så ska jag dra till jobbet är färdig har tagit på mig skorna osv ska bara hämta mina glasögon som ligger på samma ställe som latte glaset kvällen innan.

vi såg ju inte när glaset åkte i golvet vi tittade på tv, men nu ska jag ju ta glasögonen och när ja kommer in i vardagsrummet är ca 2.5 meter från dom tittar på dom hela tiden då flyger de upp ca 5cm i lufter snurrar runt och trillar ner på golvet.

min reaktion var ju självklart att de var min vän som ville visa sig.
jag är helt övertygad om att de var de, allt känns bra och de är inget som är läskigt eller nåt sånt, är bara överlycklig att de inte var nåt vagt tecken som ja skulle kunna tvivla på, de var liksom inte nån fågel som knackade på fönstret och ja upplevde de som att de var han utan de där med glasögonen och troligtvis med glaset också var något som inte skulle kunna hända om de inte var för någon övernaturlig grej.

sen efter dessa två händelser har inget annat hänt, tråkigt tycker jag.

Men vad hände egentligen vad ville han få sagt om de var han.
Ser någon en naturlig förklaring till det inträffade ?
Kan man få kontakt medvetet med honom ?
Har du någonsin varit med om något övernaturligt?
vill veta mer.
eller kanske bara skriva av mig av denna absurda händelse
men reflektera gärna och ge respons på vad som skrivits.

tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..