Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jordens undergång

Postat av Podbotten den 10 September 2008, 21:55
93 kommentarer · 184 träffar
Vet att detta är fel tråd så ni behöver inte ens säga något. Men eftersom jag vet att flest folk sitter och kollar på Counterstrike forumet så postar jag det här eftersom jag vill höra vad ni tycker.

Som ni säkert redan vet så har man byggt en maskin som kom att kallas LHD. Kostnaderna för denna maskin har varit enorma och man vill helt enkelt komma åt fakta. En maskin som ska fotografera 60 miljoner foto i sekunden så att dom skall få mer information om BIG-BANG. Visst hade det varit lite intressant att veta mer om skapelsen av jorden. Men nu till haken. Det ryktas att Svarta hål kan komma upp, svälja jorden samt en rad andra risker som kan skada eller till och med förgöra hela den mänskliga rasen.

Vem fan i helvete är dom att leka gud? Har dom frågat oss detta? Enligt min åsikt så tycker jag det är helt jävla absurt. Att ens riskera jordens undergång för lite fakta är ju ja.. jag finner inga ord för det. Jag har en historia bok här hemma. Och jag är jävligt nöjd med den. Att riskera en så pass stor sak för en så LITEN informationskälla är ju sjukt? Ni får ursäkta mitt aggroutbrått men fick reda på detta idag och suttit på youtube och kollat X olika kommentarer om denna såkallade "guda" maskin. detta är ju helt jävla löjligt enligt min åsikt.. Storma hela skiten, spräng maskinerna.. döda alla som ens har med projektet att göra, även deras familjer om det behövs? . Så vad tycker ni fb? Har jag rätt/fel , tror ni jorden kan vara i fara? Ja jag vill helt enkelt veta vad ni tycker.

Dokumentären om LHC finns på
http://www.youtube.com/watch?v =fNvzb5ww0No&feature=related
Intressant enligt mitt syfte.

FLAME ON!
Föregående tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 93 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..