Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag hatar barn.

Postat av snatch1337joel den 10 September 2008, 20:45
111 kommentarer · 148 träffar
Idag då jag var ute på samhället med min kompis (vi kallar honom Peter) så såg vi ett par ungar (kanske 9 or?)

Vi tog upp cigg eftersom de skulle visa respekt men de börja skratta åt oss. Peter blev irreterad men jag lugnade ner honon sa att de inte var något att bry sig om, kände hur nikotinet flöt i kroppen medan jag sa till barnen att lugna sig.

Den knubbige av dem 4 öppnade truten:
- Varför röker du, cooling?

Blev chocad över att han skulle ställa den frågan :S Inte direkt säger man så åt någon älder??

- Jag röker för att det är gott sa jag.

Ungen pekade mot "Peter" o frågade varför han rökte

- Det ska du väl skita i sa Peter

Ungarna började gasflabba och kallade honom morsgriss, tog upp sten och kastade mot oss.. Vi kastade kanske två stenar tillbaka var, ena träffade den knubbiga av dem på smalbenet så de började grina å gick iväg.

Jag fattar itne :S varför ska små barn hålla på så där? Vi får väl röka om vi vill eftersom vi tycker det är gott eeller? Måste man svara på nåogn skitunge annars kastar dem stenar o trakkaserar en? Har den senaste veckan blivit konstant rökare mina föräldrar vet om de men de bryr sig inte sålänge jag inte röker filtret. :P

Små barn?

205 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

111 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 111 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..