Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med att låsa upp mobil

Postat av Knattdesign den 10 September 2008, 19:38
13 kommentarer · 61 träffar
Hejsan,

det är såhär att jag behöver hjälp. Jag sitter här med min brors mobil i handen. Mobilen är operatörslåst till nästa år, men jag undrar om man kan låsa upp den innan dess.

Sökt på google, och hittat olika hemsidor som skall kunna låsa upp mobilen, men det har inte funkat. Mobilen är låst till 3 (tre), men jag skulle vilja använda mitt Comviq kort.

Ringt kundservice och frågat om hjälp, men som jag sa ovan, fick jag bara svaret att den var låst i ett år till.

Sen hoppas jag att jag slipper kommentarer som 'har du stulit mobilen?', nej det har jag inte. Faktum är att min bror avled för några månader sedan, och fick mobilen skickad från fastlandet för någon vecka sedan.

Slutsats: Undrar om hon på kundservicen pratade strunt, och det går att låsa upp mobilen iaf. I sådana fall undrar jag hur?

Mobil: Nokia 6120c

Tack på förhand! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..