Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SJUKT datorproblem

Postat av diXi den 9 September 2008, 23:55
5 kommentarer · 123 träffar
Heeeej FB!

Jag vill bara inleda med att säga, den som löser detta åt mig, ja.. på något sätt ska jag fan ge dig något för det skulle... nä ni förstår inte hur glad jag skulle vara om datorn började funka normalt igen...

Problemet:
I t.ex. Ventrilo kan det hända att det "hänger" sig, jag kan prata men jag kan inte höra vad någon säger. Detta pågår tills jag reconnectar. I WoW så kan det "hänga" sig, på samma sätt! jag kan fortsätta typ attackera eller springa men ser egentligen inte vad som händer, vet inte om jag är död, förän jag kryssar och reconnectar. När jag tankar kan jag få bluescreen där det står "dumpning av fysiskt minne 1,2,3,4" så räknar den.. tills den är klar och då rebootas datorn..

Har igår satt in 1gb ram till men inte gjorde detta någon skillnad.. Det kan vara av och till, ibland kan allt funka 100% felfritt ett bra tag, ibland är det varje gång jag går in på vent det blir cp direkt.

Så.... Nätverkskortet? har ett integrerat (stavning?) Alltså.. jag har verkligen ingen aning.

Kanske inte rätt forum, lägger upp en på sweclockers med. Men försök gärna hjälpa mig :D det skulle betyda ALLT :D

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..