1
kärring som ringer?!
Postat av Ralphwiggum den 9 September 2008, 22:15
74 kommentarer · 187 träffar
Tjao, nu är det såhär att det är nån psyko jävla kärring som ringer hem till oss och säger att min mor håller på med "andra karlar" fast hon fan inte änns gjort det. min mor och far ska på resa till grekland imorgon så om pappa skulle få reda på det skulle han bara bli ledsen och så efterssom min far lätt blir avundsjuk...
Min mamma har aldrig varit och skulle aldrig vara otrogen. det vet jag.
Hon kmr säkerligen ringa hem till oss som hon gjort flera ggr.
Hon har spelat in på telefonsvararen och sagt -
: Säg åt din fru att ge fani och hålla på med andra karlar osv..
Blir fett med lack på kärringen !
min morsa har fan gått ner 5 kg i vikt den det här började och det var i fredags..
har ni nå tips på vad jag ska säga om hon ringer? jag vet nog att det är hon när hon ringer för hon pratar med finsk brytning och frågar efter min far.
Diskussion: Polisanmäla eller hota kärringen?
EDIT: Nu har jag fått reda på att den där kärringen har ringt runt till massa folk här jag bor. Hon är typ körd i huvudet.. så min mor har inte varit otrogen :>
Min mamma har aldrig varit och skulle aldrig vara otrogen. det vet jag.
Hon kmr säkerligen ringa hem till oss som hon gjort flera ggr.
Hon har spelat in på telefonsvararen och sagt -
: Säg åt din fru att ge fani och hålla på med andra karlar osv..
Blir fett med lack på kärringen !
min morsa har fan gått ner 5 kg i vikt den det här började och det var i fredags..
har ni nå tips på vad jag ska säga om hon ringer? jag vet nog att det är hon när hon ringer för hon pratar med finsk brytning och frågar efter min far.
Diskussion: Polisanmäla eller hota kärringen?
EDIT: Nu har jag fått reda på att den där kärringen har ringt runt till massa folk här jag bor. Hon är typ körd i huvudet.. så min mor har inte varit otrogen :>