Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsammaste du sagt till en lärare? :p

Postat av noobinpractise den 9 September 2008, 21:40
1 133 kommentarer · 1 252 träffar
Tänkte göra en tråd som typ är som den där "Det sjukaste din lärare sagt?" :P för den var kul som fan ;)

Men det bästa va i min klass : på en engelska lektion när vi hade genomgång om kroppsdelar på engelska (tex ben-leg, ögon-eyes och såna saker) så frågar en i min klass läraren (eller lärarinnan kanske)
: "betyder forehead förhud" en tjej i klassen hör det och säger det till resten av klassen all garvar xP

EDIT: Förresten... kom på att samma kille har sagt till matteläraren om han ska nån utlösning på det här provet!! ;)

På nästa matteprov kollar han på typ nån och säger :" ooh jävlar är du på trean???" kollar sedan på sitt egna och säger förvånat "FAAAAN jag är bara på ettan!!!" (det var dock bara på skämt men ändå, lät så jävla kul ;D)

EDIT: En tjej va lite hjärndö för inte så länge sen :p. Vi har biologi, nervsystemet nu sen går lärarN^ igenom reflexer (rörelser som man inte rår för) då säger hon: så om jag slår och sparkar honom (pekar på en) typ då skulle inte d va me flit?! 0o

EDIT: Om jag når 1000 blir det hall of fame på de bästa!!!

den där hall of fame kommer...den kommer...ska bara orka ;P

1 133 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 133 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..