Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pormaskar/finnar

Postat av kattn den 8 September 2008, 22:43
36 kommentarer · 928 träffar
Hejs, nu är det så att jag har fått NOG av pormaskar/finnar. Det är så att jag har så satans många svarta pormaskar på panna, tinning, hals, hakan och näsan typ, vissa syns mer än andra. Inte så farligt men så jävla jobbigt när en av denna idioter bestämmer sig för att bli infekterad och POFF där fick jag en finne. Pang klämd och man får ett sår :> Nu har jag testat mammas saker "MARY KAY" som är typ 25 olika saker på samma gång.. :> Ska man gå till hudläkaren? Nån med samma problem? Hur blev ni av med era svarta pormaskar? PUSSSSS

Några oseriösa svar :) Jag är 17, sitter inte alls mycket vid datorn. Wow och cs max 3-4 timmar i veckan :) Har direkt aldrig haft problem med finnar (vita mogna saftiga) mer pormaskar med svarta huvuden. Det är dem som jag har problem med :/ Tack till er som är seriösa hoppas andra som har liknade problem får hjälp med :) Blir att ringa hudläkaren sen sån där ansikts behandling där dem rensar porerna :)

Pormaskar

120 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..