Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snuten tog mig med alkohol!

Postat av snatch1337joel den 8 September 2008, 17:33
162 kommentarer · 174 träffar
Tja!

Det var så att jag idag fick ett telefonsamtal från min kompis William, han sa att han hade lyckats få tag i 3,5or så jag skyndade mig hem till honom.

Efter att jag hade varit där ett tag och rökt ett par cigg o druckit lite bärs o varit med några brudar (snygga!) började vi fara hem till mig, jag bar kassen me några 3,5or som Williams brorsa hade köpt ut. Plötsligt kom en polisbil runt hörnet :S

william gick snabbt ifrån mig mot konsum och kvar där stod jag mitt i gatan. Polisen stoppade mig jag visste inte vad jag skulle göra! De frågade vad jag hade i kassen och jag sa ingenting, de gick ut ur bilen och då sa jag: öl, tyst för mig sjelv

De frågade om de fick kolla och jag sa visst för jag ville inte ljuga, var så skrajj :S

De tog ölen och frågade hur gammal jag var, sedan frågade de vad jag hette, vart jag bodde och vad mina föreldrar hette...

Efter det så for dem och kvar där stod jag, har inte pratat med william någonting.. vad händer nu? kommer polisen att ringa hem till mig? kommer mina föräldrar få reda på detta?

jag undrar också om man kommer få tillbaka ölen eller inte, tack på förhand

162 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 162 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..