Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är hon för ung?:O

Postat av hahalols den 6 September 2008, 02:03
457 kommentarer · 420 träffar
Tjena fb

Har ett hyffsat "problem". Det är så att jag har träffat en tjej som jag tycker sjukt mycket om hon ser både bra ut och har en jätte bra personlighet

Nu till "det" . Jag är född 91 och hon 94, ser ni detta som ett problem eller kan det funka ändå? Hon är väldigt mogen för sin ålder.

EDIT: Sry grabbar för en riktigt seg update, har inte haft tillgång på min dator på ett tag då den varit sönder.

Vi har haft det JÄTTEBRA tills ungefär 1 vecka sedan, då jag fick reda på att hon strulat med någon annan, då tänkte ja ; vafan, jävla slyna. så jag drog på fest, strulade med en brud och bad min polare ta kort o skicka till henne. Hon ringde direkt och det tog hus i helvete. jag sa till henne att hon har gjort exakt samma sak?

Men nehe, hon blir arg och säger att hon aldrig mer vill veta av mig. och jag sa samma sak till henne.

Saken är det att jag ångrar blir grymt mycket, och undrar vad jag ska säga till henne?

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

457 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 457 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..