Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ofrivilligt Sex = Fängelsestraff

Postat av citron_ den 5 September 2008, 14:32
20 kommentarer · 78 träffar
Alltså okej visst jag hatar verkligen våldtäkter tro inget annat, men självklart ska även detta gå till en överdrift.

http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/article3252877.ab

Fängelsestraff ifall tjejen skulle tycka att sexet har varit ofrivilligt men har inte gjort något motstånd till detta.

Visst jag menar inte att man ska sätta på en brud som ligger helt avdäckad och är okapabel att röra sig.

Men alla här inne har väl säkert nångång haft sex och sen dagen efter tänkt att det va riktigt jävla dumt.

Och det hände eftersom tjejen va grymt på och det bara hände , man va jävligt full och borta, så det va nästan helt ofrivilligt.

Ja kan tänka mig att bara ett sånt scenario skulle kunna sätta oss killar i fängelse om samma sak utspelade sig på en tjej med den här nya lagen.

Tycker det är riktigt pinsamt, har 2st polare redan som blivit anmälda för våldtäkt, för att dom har satt på nån labil fjortis på fyllan som sen vaknat upp dan efter och tänkt nej fy fan jag har kille och allt. Det va fan hans fel han tvinga mig. Och sen har dom anmält killen.

Tänkt om den här lagen träder i kraft då kommer man ju inte ens vilja ha sex med tjejer man inte känner längre.

Eller är det bara jag som tycker såhär?
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..