Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min far är katolik!

Postat av pure den 3 September 2008, 16:44
13 kommentarer · 172 träffar
Hallå Fragbite!

Jo, snackade med en katolsk kille i min klass. Han går på sån gudstjänst varje söndag och har aldrig runkat och har fast besluten att inte ha samlag innan äktenskap!

Då kom jag att tänka på att min far också var katolik, han gick också till kyrkan som alla andra i Tyskland gjorde varje söndag.....Men även om han är väldigt ordentlig och pratar aldrig om sex eller något med mig, så har jag ändå alltid sett min far och mor att de hade sex under den tiden de var tillsammans, jag har aldrig tänkt på att min far sa i stil med "Hmm, jg kan inte ha sex med dig, vi får vänta till vi gift oss"......Och isf har jag fått en helt fel uppfattning av pappa, vilket egentligen inte jag tror att min mor skulle gå med....

Alltså frågan är: ÄR det 100% säkert att han är så kristen att han inte hade något sex med min mor förräns de gifta sig (btw skilda nu sen 10år tillbax)...
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..