×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FONDER, hjälp!

Postat av citron_ den 1 September 2008, 17:12
8 kommentarer · 101 träffar
Det är så att jag har nyss fått tillgång till mina fonder på Nordeas internettjänst.

Och eftersom jag ska resa en del nu framöver, behöver jag ta ut lite pengar ur mina fonder och sätta in på mitt swedbank konto.

Men det står att jag måste ha ett avgiftskonto.

Hur fixar jag ett avgiftskonto på internettjänsten?


*OBS Har även skickat mail till Nordea men tar ju år och dar och få nått svar. Har även ringt men telefonkön va på 30 min.

Så därför tänkte jag att testa skriva här bara lite snabbt iaf nån möjligtvis kanske vet varför det inte funkar.


// Citron_
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..