Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp med datorn

Postat av saRAh! den 31 Augusti 2008, 16:21
9 kommentarer · 152 träffar
Hej

Detta kan bli lite svårt att förklara så ni förstår, men jag försöker endå

I fredags skulle jag stänga av min dator då den vart på i typ 1 och en halv vecka, och jag orkade inte somna till ljudet av fläktarna.

När jag väl skulle stänga av den var den ovanligt seg och windows media player ville inte stängas av, men jag stängde av datorn endå. Sen nästa dag, de vill säga lördag när jag skulle starta datorn så startades inte skärmen, musen eller tangentbordet men datorn. Så drog jag ut sladden som går emellan datorn och skärmen, då sätts skärmen igång, knappen lyser grönt ist för orange och medelar att en sladd är lös, så sätter jag i sladden igen och skärmen stängs av, och knappen lyser orange, igen.

Datorn har varit konstig på senaste, om jag går in i tex. mina dokument för snabbt kommer det upp en error ruta och en massa text, och det slutar med ctrl alt del.

köpte datorn i februari, så den är ju inte speciellt gammal åså

så fragbite, vad har hänt med datorn?

vad hade du gjort?

16 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..