Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grå ruta i skärmens övre vänstra hörn

Postat av c3l den 31 Augusti 2008, 14:53
13 kommentarer · 256 träffar
På min desktop har jag en liten grå ruta upp i det vänstra hörnet. Den finns där oavsett bakgrundsbild. Program kan täcka den, den syns alltså bara på desktopen.
Det går inte att högerklicka den för att få upp "egenskaper menyn" som man får när man högerklickar på skrivbordet.

Den går att minimera när man använder windowsknappen + d, men den kommer tillbaks när man tar upp ett eller flera av de minimerade programmen.

Min fråga till er är helt enkelt vad denna mystiska lilla ruta är för någonting? Bara en windows bugg, eller kanske ett virus.

Jag har scannat hela datorn efter virus, med Kaspersky Internet security 7.0 men inget skadligt hittades.

Vad jag vet körs ingen konstig process som kan vara anledning till rutan (se bild)

Jag har sökt på google och forum utan givande svar.

Jag vet att formatera är en möjlighet med det kommer jag inte göra, så kommentarer liknande "format C:" kan ni strunta i ;)

tack

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-gra%20ruta.JPG
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..