Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nordman spelar wow?

Postat av VevarN den 30 Augusti 2008, 03:18
35 kommentarer · 187 träffar
hej nu är de så att ja har hört rykten om att nordman spelar lite wow ibland när han då får tråkigt. polare som sa att de har nämt om att han spelar på en priest. dock så sa han inte vilke nserver.. Men efter lite research så och lite rykten som har gått på flashback så tror vi att vi har hittat den. Trishie @ sylvanas(alliance).

Han kommer ju från Gävle, och guilden han är med i är gävle fjortis bois.. troligtvis ett töntigt guild namn för att få folk att tro att de är en p12a lr nå. aja.

Jag loggade iaf in och försökte prata med han.. han hade dnd på och svarade inte. men efter lite spam med hjälp av mina polare så fick ja ett svar.. "jaja låt mig va nu tack, i wow är de enda stället ja kan få lugn o ro från hysteriet" sen så blev de ignore >.<

så va tror ni? är de nordman eller nån wannabe looser?

får att skapa lite snack. vet du nån annan Sverige kändis som spelar wow? typ som heaton? skriv gärna namn på charen/server ^^

Over and out

glömde ändra till wow kategori.. Fbpoliser?
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..