Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kissnödig nästan hela tiden

Postat av Ontipung den 29 Augusti 2008, 18:06
86 kommentarer · 5 962 träffar
Tjenare fb, nu är det såhär att jag har under ett långt tag.

ungefär runt nyår.

varit pissnödig i stort sett hela tiden, fast under sommarlovet for det bort och jag har inte känt någonting.

men redan första dagen jag började gymnasiet igen kände jag det där irriterande problemet.

jag varit sjukt pissnödig. och det gick snabbt, satte mig bara ner och pratade med gammla polare osv.

kan gå på toa och pissa, men 1 sekund efter är jag lika pissnödig. sjukt jävla irriterande! vad är detta?

please fb. i need ur voice!

Edit :

Symptom och tecken : diabetes

Törst - ja, känner mig törstig nästan hela tiden, men mest på söta drycker. inte vatten då jag knappt kan dricka det.

Stora urinmängder - stämmer

Högt blodtryck och höga blodfetter - ingen aning om detta

Trötthet - hmm, sådär mycket efter kl 24:00 då börjar jag se suddigt tom

Nedsatt aptit och viktminskning - nedsatt aptit JA, viktminskning, nja

Klåda - nja

Återkommande infektioner - ja

Försvårad sårläkning, framförallt i organ med dålig blodgenomströmning (exempelvis fötter) - ja

Impotens - ja

Dålig blodcirkulation (kalla händer och fötter) - ibland

Gradvis sämre syn, kan leda till blindhet (Diabetes är den vanligaste orsaken till blindhet hos människor under 65 års ålder) - nja, ibland har jag börjat se suddigt över dan osv.

Sämre känsel - tror ej det

Kramper - nej

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..