Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frågor om dator

Postat av Nikak den 29 Augusti 2008, 03:09
4 kommentarer · 185 träffar
Obs; Läs tråden ifall du vill hjälpa en person som är lost i datorvärlden:) och alla p12or som bör sova just nu, klicka vidare till denna tråden: http://fragbite.se/?threadID=5 64633

Hejsan, tänkte uppgradera min ruttna dator lite till snäppet bättre, och eftersom mitt liv inte är datorn tänker ja inte lägga ut för mycket pengar!

har just nu amd athlon x2 64 3600+ 1gb ram geforce 8500

tänkte köpa amd athlon x2 64 5000+ 3gb ram (och ja jag vill ha amd)

Har inte tänkt köpa någon grafikkort än, men förmodlingen gör jag det nästa månad . så kör på mitt gamla så länge, förmodlingen slipper ja byta nätagg då också..

Men frågan är iallfall ifall datorn duger? Spelar mest spel som wow,cs(fungerar utmärkt just nu) men vill spela lite fler spel som cod4,assasin creed,GTA4(vettefan om den pallar det) och så vill ja självklart prova på age of conan också, warhammer online tänker ja med prova, men systemkraven till WH är som wow, så det blir nog inga problem

Men ge mej tips på grafikkort, och ifall du är duktig inom datorvärlden så kan du ju berätta ifall datorn klarar dem senaste spelen, och jag har absolut inget krav på att köra högsta upplösningar o skit:) men medel skulle vara fint..

tack tack o hej (ursäkta stavfelen)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..