Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bra att man är vaken?

Postat av Znipp den 28 Augusti 2008, 07:31
26 kommentarer · 40 träffar
godmorgon fragbite.
jag tänkte berätta vad som nyss hända mig såghär på morgonkvisten. Jo de var såhär att jag vaknade upp hastigt och kollade på på mobilen och såg att jag hade fått ett sms (tror det var de jag vaknade av) men så såg jag även att klockan var 30 någonting tänkte inte mer på de så jag stormade upp ur sängen och började klä på mig och allt sånt, sedan var det dags att börja springa till bussen.. så halvvägs till bussen så märker jag att jag inte har mitt busskort med med så de blir bara till att vända så jag sprang tillbaks och hämtade busskortet.
Jag han med bussen och började svara på smset jag hade fått då jag skriver såhär "haha tack för att du väckte mig skulle missat bussen annars" då jag har skickad iväg smset så ser jag klockan i bakrunden och ser att där står 06:40 :O! då har jag alltså stressat i onödan för att hinna med en buss som desutom är 1 timme tidigare en vad jag brukar ta-.-.
Nu sitter jag i skolan och vi ska ut och vandra eller nått sånt med skolan men de är inte fören vid 9 så kommer få sitta här tills det.

FAIL PÅ MIG!-.-

för att skapa diskussion har ni vart med om någon liknade händelse eller något annat skumt? dela gärna med er :)

särskrivning bjuder jag på såhär pass tidigt på morgonen :) puss
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..