Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Poker

Postat av happygrinder den 25 Augusti 2008, 21:55
749 kommentarer · 786 träffar
Var riktigt länge sen jag skrev här, nästan för länge sedan.

Jag var en aktiv cs/dota spelare och var dessutom väldigt duktig när jag spelade mycket men nu har jag facinerats av spelet poker och är definitivt en vinnande spelare :). Spelar på skattefri pokersite och tjänar tillräckligt för att kunna leva på spelet.

Jag undrar hur många här på fragbite som har fått upp ögonen för poker och hur många det är som spelar? Det är inte "lätta pengar" som många tror utan ligger många timmars arbete bakom mitt vinnande. Studera spelet, analysera händer osv osv.

Iallafall till topic:

Hur många på fragbite är pokerintresserade? ska detta bli officiella pokertråden? posta badbeats osv? :P Om ni spelar poker, skriv ett inlägg.

Site, Nivå, hur det går osv. Jag lyssnar gärna, ger dessutom gärna tips osv. Vill ni inte skriva här är ni välkomna att skriva till mig privat, jag är regular NL100 och snart NL200 och spelar på nätverket ongame. Ser mig själv som en stabil vinnande spelare, men man ska aldrig bli för säker...

iallafall, alltid kul att hjälpa folk som försöker/vill bli duktiga, hitta ett bra nätverk med en BRA DEAL då det kan vara väldigt avgörande. Fylla 18 kan vara en fördel... ;). Pm om ni undrar ngt, annars skriv!

hare bra fragbite, har saknat er.

Redigering: Rekommenderar alla som vill prova poker att ni har en stabil inkomstkälla eller att ni har extrapengar över ifall något skulle gå snett. Det är aldrig kul att förlora sina pengar och börja om från scratch.

Redigering2: Verkar som många hakar sig på att jag beskrev mig som ett proffs, det är jag verkligen inte. Men jag är en vinnande spelare helt klart, sen om jag tog i för mycket så ursäktar jag det.
Föregående tråd
Nästa tråd

749 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 749 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..