Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hata Tjej.

Postat av Buckethe4d den 25 Augusti 2008, 21:51
81 kommentarer · 142 träffar
Tja FB, jag har en liten historia jag tänkte dela med mig av till er.

Jo, sedan en tid tillbaka har jag och en tjej snackat med varandra skit mycket på msn/sms/fest. Hon är en blyg tjej och är dessutom ett år yngre än mig. Tyvärr är hon lite för blyg och vågar därför aldrig prata med mig. Och när jag väl tar intiativet att snacka med henne, på skolan t.ex. så märker jag hur obekväm hon blir i situationen.

Hur som helst så har jag och "Linda", varit på G ett tag. Men nu börjar mina känslor för henne svalna då jag anser att hon beter sig så dåligt mot mig. På fest är hon på mig som fan, snackar, hånglar osv. Men sedan dagen efter så finns jag inte. Och dessutom snackar hon med sina kompisar att hon inte vill ha med mig och göra osv. Jag vet detta eftersom jag är rätt bra kompis med henne kompisar så - "What goes around comes around."

Anyhow, så känner jag mig jävligt lack på detta. Okey om hon hade "fyllestrulat" med mig en gång, och sen inte låtsas som något.. Men de har hänt fler gånger än jag kan räkna på fingrarna iaf. Hon sov hos mig för några dagar sedan, men efter det har jag ännu en gång försvunnit ur hennes medvetande efteråt. Nu har jag fått nog av detta. Problemet är att jag kan inte säga nej när hon kommer på fyllan och vill "hålla på".

Jag gillar hennes, utseende och kropp och allt. Men de är epic-fail på hennes personlighet. Hon är skitsnygg och därför är de svårt att dissa henne. Men jag vill inte hångla och hålla på med henne och sen bli baktalad om bakom ryggen sen. Jag gillar henne, men jag vill inte göra det tack vare hennes attityd/personlighet.

Så till diskussionen: Har ni varit med om nått liknande?
Har ni något tips på hur man kan dissa en tjej som utseende-mässigt ser fett bra ut?
Helt enkelt: Har ni något tips på hur man kan börja hata en person som man gillar?

Stavfel bjuds på.
Föregående tråd
Nästa tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..