1
Att vara
Postat av Peder Rosenkrans den 25 Augusti 2008, 16:19
25 kommentarer · 208 träffar
Hejsan fragbite, Peder aka Stekarn här. Är ganska ny på fragbite var min kompis som tipsade om att folk behöver mer information och inblick i en överklassares liv.
Info:
Som sagt, jag fyllde 18 i somras, Så är ett tag till jag fyller 19 :D
Jag är med Stureplans gruppen, dem schönaste lirarna i hela Svea rike.
Och JA, jag är med i Stureplans gruppen även fast jag är 18, som alla vet är åldergränsen 25 men jag anses som en trevlig prick med bra tillgångar.
Fick också komma med för att jag känner en hel del grabbar där,
och dem lade givetviss in ett gott ord om mig, att jag va duktig på att klä upp mig mode osv ;p
Man steker inte för att vara stilren och få alla tjejer.
Man steker inte för att skryta med sina tillgångar.
Man steker inte för att komma in på spy bar en sen fredag.
Likaså som det finns Casual typer så finns det också stekare
Likaså det finns emos finns det stekare
Likaså som det finns underklassare finns det överklassare, och dem blir oftast kallade stekare.
Men är alla som klär sig med skjorta osv stekare?
Nej man måste se en skillnad, det du ska kolla på är märket på skjortan märket på brallorna etc jag menar vem går runt med dressman kläder och försöker leka stekare håller ju inte liksom.
Hänvisar till denna video: http://www.youtube.com/watch?v =5_UQRiRH_ow
Enda som är rätt är liksom frillan man ser tydligt att glasbågarna är fake fedade.
Inge guzzi där inte.
Obs: detta är INTE en "åhh vad jag är överklass och schön" tråd,
jag hånar folk som håller på med dressman kläder ni vet
inte hur mycket jag skratar åt folk med dressman.. detta är i informativt syfte.
Jag och stekar polarna var på Sturehof i stockholm och tog lite after work bira ;P,
Jag hade självklart skjortan och mina gucci brillor på mig,
så kommer det fram nån som yrar nått om mina gucci brillor är fake.
Jag hade självklart köpt dem i sturegallerian så kan omöjligt vara fake.
Det värsta en stekare vet är när han inte anses ha pengar
Så jag skämmer ut han mitt på sturehof och säger något med stil "j'vla batestini bög, femenist jävl"
han går sedan där ifrån röd som fan i ansiktigt, tror han slängde kläderna och röstar på blått efter det.
Att vara Stekare är en sak man inte bara börjar med att vara eller slutar med, den som en gång har satt sin fott i stekar omgänget vet att det är värt varanda tillgång man spenderar just för att man kommer in spy bar och whiteroom.
Peace, Stekarn Peder sturecompaniet, lev flot.
Glöm inte att fint folk kommer sent!
Info:
Som sagt, jag fyllde 18 i somras, Så är ett tag till jag fyller 19 :D
Jag är med Stureplans gruppen, dem schönaste lirarna i hela Svea rike.
Och JA, jag är med i Stureplans gruppen även fast jag är 18, som alla vet är åldergränsen 25 men jag anses som en trevlig prick med bra tillgångar.
Fick också komma med för att jag känner en hel del grabbar där,
och dem lade givetviss in ett gott ord om mig, att jag va duktig på att klä upp mig mode osv ;p
Man steker inte för att vara stilren och få alla tjejer.
Man steker inte för att skryta med sina tillgångar.
Man steker inte för att komma in på spy bar en sen fredag.
Likaså som det finns Casual typer så finns det också stekare
Likaså det finns emos finns det stekare
Likaså som det finns underklassare finns det överklassare, och dem blir oftast kallade stekare.
Men är alla som klär sig med skjorta osv stekare?
Nej man måste se en skillnad, det du ska kolla på är märket på skjortan märket på brallorna etc jag menar vem går runt med dressman kläder och försöker leka stekare håller ju inte liksom.
Hänvisar till denna video: http://www.youtube.com/watch?v =5_UQRiRH_ow
Enda som är rätt är liksom frillan man ser tydligt att glasbågarna är fake fedade.
Inge guzzi där inte.
Obs: detta är INTE en "åhh vad jag är överklass och schön" tråd,
jag hånar folk som håller på med dressman kläder ni vet
inte hur mycket jag skratar åt folk med dressman.. detta är i informativt syfte.
Jag och stekar polarna var på Sturehof i stockholm och tog lite after work bira ;P,
Jag hade självklart skjortan och mina gucci brillor på mig,
så kommer det fram nån som yrar nått om mina gucci brillor är fake.
Jag hade självklart köpt dem i sturegallerian så kan omöjligt vara fake.
Det värsta en stekare vet är när han inte anses ha pengar
Så jag skämmer ut han mitt på sturehof och säger något med stil "j'vla batestini bög, femenist jävl"
han går sedan där ifrån röd som fan i ansiktigt, tror han slängde kläderna och röstar på blått efter det.
Att vara Stekare är en sak man inte bara börjar med att vara eller slutar med, den som en gång har satt sin fott i stekar omgänget vet att det är värt varanda tillgång man spenderar just för att man kommer in spy bar och whiteroom.
Peace, Stekarn Peder sturecompaniet, lev flot.
Glöm inte att fint folk kommer sent!
Stekare hänger vart?
25 personer har röstat