Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hotad av en 8åring

Postat av Cyruus den 24 Augusti 2008, 16:08
86 kommentarer · 43 träffar
Hejsan FB Spoling här.

Det började med att jag var as kåt och hade köpt en porr film på stan. Jag tog den i handen och gick hem (SKIT STOLT).

Nu skulle det hem och hand jobba. Jag gick hem slog på filmen och började runka med lite diskmedel och kollade. Efter cirka 10-15minuters kollande av porr kom mina föreldrar hem jag var snabb som fan att stänga av filmen och lägga bort den jag kastade fodralet ut igenom fönstret och gömde filmen i ett annat fodral. Min mamma kom in på mitt rum och undrade vad jag skulle göra idag. Jag sa inget speciellt och hon undrade om jag kunde sitta barnvakt till hennes systers son. Jag frågade hur mycket jag fick och hon svarade 350 jag svarade tillbaka : ALDRIG! 500 eller inget hon gick med på det. Sen efter middagen kom snorvalpen hem till oss och när mina föreldrar dragit ut på fest frågade jag Charlie (SNOR UNGEN) han ville göra han ville kolla på film och jag sa okej. Han valde en film som låg i mitt rum och jag skulle gå och skita jag slog på filmen och gick och sket. Efter jag suttit på das cirka 15minuter kommer jag tillbaka och kollar vad han gör. Han sitter och kollar på min PORR FILM!.

Jag blir riktigt jävla generad och stänger av Tv:n och han frågar varför det var en massa tjejer utan kläder på tvn. Och varför killarna hade hår på snoppen. JAg blev riktigt nervös och sa att han inte fick säga något till någon han frågade varför? Jag frågade om han ville ha pengar för att inte berätta. Den lilla skit ungen ville ha 700kr för att han skulle kunna köpa jävla guitar hero jag gick med på det och nu sitter jag här och har slagit på en ny film till honom..

Vad ska jag göra?

309 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..