1
Dagens samhälle?
Postat av FuskarN ^ den 23 Augusti 2008, 22:00
11 kommentarer · 155 träffar
Nu sitter man här igen, och denna gång har jag en händelse att berätta. Det hände mig igår när jag var på väg hem från Berra.
Man gick hem från Berra 00.34. Mamma ville att jag skulle hem, och vara hemma just den tiden. Har ingen aning varför hon valde just den tiden. Det känns lite, vad kan man säga? Random.
Men cool som jag är valde jag att gå vid just den tiden och inte vara hemma då utan några minuter senare.
När jag var på väg hem från min kompis som förövrigt är rik.
Så såg jag någonting som jag bara kunde drömma om i mina vildaste fantasier.
Gissa vem som stod där? Japp, ni gissade rätt! Det var inte mindre än den kände LärarN ^ som stod där och vinkade till alla :/
Förvånad som jag blev så sprang jag bara hem för att sedan tänka igenom allt som har hänt. Blev förvånad att han stod där!
Vid en busshållsplats och jonglerade med sina brinnande bollar.
Diskussion; vad skulle ni ha gjort? Skulle ni ha sprungit fram och applåderat? Eller kanske ni skulle joinat honom och visa vad du går för?
Varför tror han han var där för?
Man gick hem från Berra 00.34. Mamma ville att jag skulle hem, och vara hemma just den tiden. Har ingen aning varför hon valde just den tiden. Det känns lite, vad kan man säga? Random.
Men cool som jag är valde jag att gå vid just den tiden och inte vara hemma då utan några minuter senare.
När jag var på väg hem från min kompis som förövrigt är rik.
Så såg jag någonting som jag bara kunde drömma om i mina vildaste fantasier.
Gissa vem som stod där? Japp, ni gissade rätt! Det var inte mindre än den kände LärarN ^ som stod där och vinkade till alla :/
Förvånad som jag blev så sprang jag bara hem för att sedan tänka igenom allt som har hänt. Blev förvånad att han stod där!
Vid en busshållsplats och jonglerade med sina brinnande bollar.
Diskussion; vad skulle ni ha gjort? Skulle ni ha sprungit fram och applåderat? Eller kanske ni skulle joinat honom och visa vad du går för?
Varför tror han han var där för?
Vem är LärarN ^?
16 personer har röstat