1
bildpack på fuskbugg
Postat av mattis2k den 22 Augusti 2008, 23:39
2 kommentarer · 31 träffar
ok eftersom jag nyss gjorde en tråd på mitt konto och den blev borttagen så får jag göra på min kompis konto, en fråga bara admins, ett forum finns väl för att hjälpa och diskutera med varandra? när jag frågar om hjälp med att hitta en tråd där en person har lagt upp massa bildpack på fuskbugg så blir den borttagen, ganska idiotiskt va? allt behöver inte ha en diskussion för att få vara en tråd, vissa behöver bara hjälp och det ska man kunna få på ett forum.
Nog om det så undrar jag om någon kan länka fragbite länken till tråden där en kille lagt upp massa bildpack på fuskbugg, var snygga bilder så jag ville ha alla, laddade bara ner ett pack.
för att inte bli borttagen IGEN så får jag väl lägga in en sån där viktig diskussion, tycker ni att fra lagen är bra eller dålig? Diskutera
Nog om det så undrar jag om någon kan länka fragbite länken till tråden där en kille lagt upp massa bildpack på fuskbugg, var snygga bilder så jag ville ha alla, laddade bara ner ett pack.
för att inte bli borttagen IGEN så får jag väl lägga in en sån där viktig diskussion, tycker ni att fra lagen är bra eller dålig? Diskutera
FRA?
14 personer har röstat