Tjeee!
I veckan testade jag för första gången att köpa snus i stan (fridhemsplan). Och det funkade! Aldrig testat förut då andra har köpt ut åt mig.
En polare behövde snus och när han testade (tobaksaffär) fick han inte köpa. Därför testade jag. Personen i kassan frågade naturligtvis att jag behövde leg, men svarade att jag inte hade något med mig.
Han: "Okej, du får köpa nu, men ha med dig nästa gång."
Jag: "Aa, visst...Ha det bra"
Och gick sedan ut. Alldeles glad inom mig för jag fick köpa (jag ser absolut inte ut som 18).
Nu undrar jag om ni någonsin fått nobben att köpa?
Eller om ni vet något bra ställe i stan som säljer snus till mindreåriga?
Hur var det första gången du fick köpa snus?
-Alla som skriver snusa är dåligt, börja inte snusa etc,
Nej jag snusar inte bara testat, nu var det en polare som behövde.
edit
hämta precis ut mitt xPxD
Orka vänta på posten xD
Den kommer ju kl 2
Skrivet med min iPhone
Men D3, fyfasen säger jag bara. Riktigt sjukt spel! 10/10
#8 vart hittar jag client DL? Har inte köpt spelet än, men ska det senare idag!
https://eu.battle.net/account/ management/download/?show=d3
#11 Bara logga in med email, du behöver inte göra nåt mer än ha battle-tag! :)
herregud det e fan amazing.
Hade de fixat PvP:n hade inte Diablo 3 kommit ut denna dag.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Men som sagt, hittills är jag bara positiv till Diablo 3, och jag hade inte spelat mycket Diablo 2 alls.
Sen är det mer wow-aktigt med storyn och så. Alltså mer riktat åt 15-årspojken än dom lite äldre som det brukade vara i framförallt 1an. Men men, ingen stor grej. 2an var rätt löjligt också emellanåt för övrigt.
Men förbättringarna ligger i själva spelandet tycker jag. Mycket mer varierande monster och spells som har helt olika funktioner i helt olika lägen osv. Känns riktigt bra jobbat med skillsen faktiskt. Har inte provat alla classer än dock.
3an känns mycket mer genomtänkt och har ett djupare gameplay! Så definitivt ingen flopp i mina ögon, långt ifrån... :)
Skrivet med min Android-mobil