Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Döda? eller ej?

Postat av RFLmao den 21 Augusti 2008, 17:34
54 kommentarer · 126 träffar
Rätt att döda?
Min syster är ute och går med hunden en vanlig dag, väldigt snäll hund utan aggressionsproblem.
Men efter en tids vandring kommer det en familj som ska gå förbi bland annat en flicka på kanske 10 år.
Hon gör ljud ifrån sig samt springer förbi hunden (Min syster håller in hunden)samtidigt så ser hunden flickan springa förbi och vallhund som denna sort är så tar han tag i armen, men att han biter tror vi inte.
Efter ett tag kommer Mamman till ungen och säger att det har blivit ett stort sår av hundens "bett"
efter de är allt som vanligt...
Men Några minuter senare så kmr Pappan hem Och säger: Avliva Hunden eller så anmäler vi er till polisen.
Själklart så blir vi shockade att något sånt här kan hända men att avliva hunden kommer inte på fråga, En hund lika värdefull som en mänsklig vän.
Ägaren av hunden (Min andra syster)Går bort och tar kort på skadan vilket visar sig vara ett blåmärke som antagligen inte kmr från "bettet"Hon tar kort på det och vi väntar på polisen att komma.
Är det rätt att såna familjer äns finns???
Avlila hunden?? Jag föredrar att avlila flickan, en hund lika värdefull som människa varför inte avliva på samma sätt,
Eller iaf ta bort avlivningsregeln
Snälla kom med kommentarer Jag tycker detta är helt sinnesjukt
Samt har jag skrivit det efter eget perspektiv men kom gärna med kommentarer
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..