Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte få igång datorn.

Postat av 'rj, den 20 Augusti 2008, 22:34
12 kommentarer · 107 träffar
Hejsan alla glada. Öhh allt började med att jag hade formaterat om datorn, allt funkade perfekt. Jag installerade grafikorts drivrutinerna och startade om, det var då problemet började. Efter atrt jag hade startat om så blev skärmen plötsligt svart. Jag startade om den några gånger och jag testade ett annat eluttag i ett annat rum har även testat att byta skärmen. Men datorn startar och skärmen är fortfarande svart.

Jag försökte att strippa ner datorn lite testade 1 ram minne ii taget osv men inget funka. Nästa dag när jag skulle ge den en annan chans så startade inte datorn alls. Jag läste en tråd på google att man kan kortsluta med en skruvmejsel så det gjorde jag och datorn startade. Jag trodde att problemet var i PWR Switch kabeln så jag tänkte köpa en ny.

Nu till sist så går det inte att kortsluta alls. Jag försökte att botta utan grafikort men BIOS ger inte ifrån sig PIP ljud vad kan det bero på? Har verkligen testat det mesta är slut på ideér kan ni hjälpa mig?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..