Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kompis problem.. :/

Postat av yr0X den 20 Augusti 2008, 16:20
20 kommentarer · 42 träffar
Jag har ett ganska stort kompisproblem känns det som. Det är så att vi är 5 tjejer i min klass, och cirka 17 killar. Ena dom 2 tjejerna umgås jag inte alls med dom är lite utstödda och jag gillar dom inte över huvudtaget. Men två andra som jag burkar umgås med, dom är så konstiga och "dumma". Ungefär som om vi ska gå från en lektion till lektion så går dom bara iväg och förväntar sig inte att jag ska hänga med ungefär, känns så iallfall. Jag har tagit upp detta med dom att det känns helt konstigt men dom svarar bara " Va inte med oss om du tycker vi är så tröga då " Problemet är att jag inte vill va med dom, men jag vet inte vem jag ska umgås med annars. Jag har många i min pararell-klass men dom har inte samma lektioner. Jag har vissa lektioner med en av dom i min klass, av dom 2 asså. Då är hon snäll o shyst, men sen så bara skiter hon i mej.

För ett tag sen var en av dom utomlands, och då va jag med ena hela tiden även på fritiden. När hon kom hem så dissade hon mig hårt och så frågade jag varför hon bara " Jag kankse vill va med min närmaste vän nu eller?! " Och sen dess har hon bara varit kaxig och uppkäftig. Jag vet inte om jag ska sluta umgås med dom o bara gå ensam eller om jag ska tvinga mej själv och va med dom iallfall..

Snälla seriösa svar, och inga " fan va mobbad du är "
Försöker skriva så bra svenska som möjligt. Och inget annat jobbigt -.- Snälla bara ge mig några råd

ciao :')

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..