Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

snodde polares tibia acc..

Postat av bär den 19 Augusti 2008, 23:38
146 kommentarer · 566 träffar
tja alla...

det hela började med att vi va hos en polare, lanade lite och hade skoj.. eftersom vi är hardcore tibia spelare och har i princip dom bästa gubbarna på servern.. aja det blev krig och min polare va med i den andra guilden som vi kriga emot.. så jag keyloggade min data och lånade den till honom när vi lanade, sen så fick jag alla hans kontouppgifter dagen efter och började döda ja ner alla hans gubbar till lvl 1 och snodde alla saker på kontot

han är helt förstörd nu, gråter typ eftersom tibia var hans liv och han hade lagt ner många månader om inte år på gubben.. jag känner mig rätt taskig nu, vet inte om det var rätt eller fel... min guild tvinga mig..

ska jag säga sannigen till honom eller hålla tyst? han e schyst polare.. vill inte förlora han som vän, han och min familj är rätt tighta, vi brukar käka middag och så ihop.. han hjälpte mig även när min mormor dog då jag inte kunde bo hemma hos mina föräldrar... va ska jag göra?

EDIT:

har snackat me min guild om att erkänna allt o ge han tillbak alallt.. men dom säger att om ja säger nåt eller ger nåt så kickar dom mig och dödar mig så ja kan inte göra nåt.. om man ska skylla på nån så e det dom.. dom tvinga mig till allt. aja ska tänka över detta o kanske berätta... hoppas han förstår att det bara är ett spel

EDIT2:

kan admin stänga tråden eftersom alla är så omogna här.. ville bara ha tips och inte dumma förslag som att ge bort min gubbe osv.. efter ha tänkt efter så får han helt enkelt skylla sig sjäälv.

UPDATE:

Alla osm säger jag är sjuk i huvudet och dålig vän osv kan lägga av dirr.. jag hár hjälpt han väldigt mycket tidigare att få igång sån tibia karriär och gav han saker med mera, jag lärde upp han och var hans mentor. Jag tycker det är helt rätt att han återbetalar mig så här, efter allt mitt slit så tycker jag att jag ska få min lön för mödan. Han kan börja om på nytt nu och vara skuldfri. Förresten så har jag givit honom saker osv nu också.. kommer inte berätta för honom kanske sen i framtiden. Jag ångrar inget..

mVh bär1
Föregående tråd
Nästa tråd

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 146 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..