Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Glocalnet 24/mbits

Postat av Keerb den 19 Augusti 2008, 21:31
17 kommentarer · 203 träffar
Halloj, Fragbite.

Jag har 24/mbits Glocalnet, beställde det för 1-2 år sedan, och nu är jag trött på det.

Varje gång jag connectar till en server på cs så buggar det första gången jag connectar , det blir '' Connection Problems '' Även fast jag har internet igång, och sen när jag rejoinar så funnkar allt fint. Och pingen jag har inne på Cs är inte stabil alls, runt 40-60. Min kompis har exakt samma problem, Men för en annan polare så funkar det hur fint som helst, 24/mbits , samma som jag. hans ping ligger på 20-30 och han får aldrig connection problems buggen, Jag har nästan försökt med allting , om någon här inne vet något om vad det kan vara för problem, eller har haft samma problem , snälla ! snälla skriv i denna tråd. jag är i stort behov av hjälp ! börjar bli trött på detta rejoining s*iten.. ! Peace Out.
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..