Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kanske dödat hunden

Postat av SHAB[ò_Ó]M den 19 Augusti 2008, 19:42
178 kommentarer · 12 548 träffar
Okej! Såhär ligger det till..

Jag hade köpt 3 stycken kycklingklubbor som jag tryckte i mig, resterna som blev kvar av kycklingen gav jag till min hund (en liten shitso) och gick till mitt rum, en tid därefter, uppskattningsvis 1timma. Så gick jag tillbaka till tallriken för att slänga benen o det. Och märkte att ALLT på tallriken var borta..

Började leta som fan, stressade och rädd för att han kanske svalt benen.

Men hittar INGENTING! Letat i soffan, under soffan, i sängen under sängen! Ja. Ni fattar...

Så grejjen är alltså att han har svalt benen så jag ringde till veterinären och frågade vad jag skulle göra, varpå dom svarade att det inte fanns så mycket att göra öht, förutom att vänta och se ifall han bajsar ut det! Gör han det inte måste man avlida honom eller operera honom..

Nu till själva grejjen.. Jag bor hos min pappa atm, och det är hans hund, Men han själv är på mallorca 2veckor till och jag har inte sagt något till honom. Vad tycker ni jag ska göra? Hunden kommer kanske dö(?).

Är så jävla uppjagad atm. Snälla, ge mig lite tips på vad jag kan göra med hunden, eller om ni varit med om något liknande och kan berätta att det gick bra! Vadsomhelst. Jag kommer aldrig kunna somna. Tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

178 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 178 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..