Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gundam SEED Destiny

Postat av Shunne den 19 Augusti 2008, 17:41
12 kommentarer · 39 träffar
Så ja. Nu har jag nött igenom Gundam SEED och dess uppföljare; Destiny. Brukar nästan alltid skriva av mig när jag sett färdigt en serie och detta är inget undantag.

Tycker att själva mainstoryn och karaktärerna är oslagbara, skönt att det skiljer sig från alla mainstream shounen anime och fortfarande kan vara så bra. Denna serie slår sig in på min topp5 och i mina dagar har jag sett ett 30-tal serier. Vill varken spoila eller beskriva storyn för det finns det ingen mening med att göra på fragbite. Dock så skulle jag vilja ha kommentarer om vad ni tyckte om den. Själv berördes jag av den väldigt mycket.

Till en annan fråga. Jag har som sagt sett Gundam SEED=50ep och Gundam SEED destiny=50ep. Vet dock om att det finnas en special till Destiny som packar ihop allt, dvs en episod till. Tyvärr kan jag inte hitta denna och ber er at hjälpa mig hitta rätt torrent. Om ni inte känner er bekväma kan ni skicka ett PM till mig om detta.

Väl Mött.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..