1
Mitt liv?
Postat av FuskarN ^ den 17 Augusti 2008, 02:57
20 kommentarer · 183 träffar
http://www.youtube.com/watch?v =mYc5u0ZeLLE&feature=related
http://fragbite.se/?threadID=6 12825 - En sak som hände mig :(
Som sagt, efter några dagar borta från datorN så är jag tillbaka än en gång.
Sen det hände så har jag inte sovit så mycket, utan jag har bara legat å tänkt på situationen om å om igen.
När jag låg i sängen och lyssnade på musik här om dagen, klockan 2 på natten. Så hör jag hur min mobil vibbrerade.
Nyfiken som jag är så gick jag upp å kolla på smset jag fick.
Det var egentligen inte något speciellt med detta sms.
"Vi vem vem du e, hoppas på att vi inte ser dig i området igen"..
Såklart så blev man lite smårädd, men det gick över ganska snabbt, när jag tänkte på att det var en bit bort där jag bodde.
Så jag hade inget att oroa mig för..
Jag somnade ganska snabbt, trots att jag hade fått detta sms levererat till mig.
Dagen därpå vaknade jag av att mobilen vibbrerade igen, jag gick såklart upp å kollade på det nya smset jag fick. Ett till sms från ett okänt nummer.
Men denna gång stod det;
"Du din jävel! passa dig..."
Efter det smset blev jag lite mer orolig, men loggade snabbt in på steam för att fly verkligheten.
Smsen fortsätter att strömma in de närmaste dagarna, 2-3 sms /dag.
Längre tiden gick, mer orolig blev jag.
En vecka efter att incidenten hände, så fick jag ett sms (förmodligen av samma nummer) där det stod;
"Ifall inte du kommer till Torpsberget (en park) ikväll klockan 22 så kommer VI till dig!"
Det var nu nervositeten kickade in!
Tydligen så vet dem vem jag e, vart jag bor å dylikt.
Jag ringer alla jag kunde få tag på, det var inte så många som svara med tanke på att några vänner skulle ut å tågluffa i någon månad. Men tillslut så får jag tag på två kompisar till mig, jag berättade hela situationen och de verkade förstå mig (Vilken tur för mig).
De var snälla att följa med mig till Torpsberget ikväll. De trodde ingenting skulle hända, utan att de bara vill prata med mig.
"prata", hah! Yeah right!
Ialla fall, klockan blev allt mer å mer. Ojojoj vad jag våldtog toaletten innan, så nervös var jag.
Det ringer på dörren och Berre å Nisse stod som förväntat utanför dörren. Det var de ända leende jag hade på hela dagen.
Så vi sakta, men säkert till parken där vi skulle ses. Istället för att stå mitten av parken så ställde vi oss i en skogsdunge, med tanke på att det börjar bli mörkt på kvällarna så skulle de såklart inte se oss.
Märker hur klockan slår om från 21.59 till 22.00.
Helvete!
Det börjar strömma in 4-5 personer från stora vägen som leder in till parken.
De ser inte så tuffa ut som jag trodde att de skulle se ut. En hade bland annat en gamer tröja "Natural born Skiller", omfg!
När vi väl hade tagit modet till fånga så går vi ut till dem.
Dimman började lägga sig och det var mörkt som Sören.
"Tobias!" utbrister någon med en brummande röst som fick marken att skaka.
Jag tittade mig omkring och kollade på skogsdungen, till lekparken till basketkorgen och hoppades på att det var någon bakom mig som hette Tobias..
Det verkade inte så, den turen kunde man förvänta sig.
Baah, jag svarade med en röst som får vem som helst att hoppa till, eller.. det var det jag trodde.
Men alla stod stilla som om ingen hade hört mig :/
Anders som denna hunk heter, gick allt närmre å närmre mig.
Han stod tillslut så nära att man kände att snusfyllda mun.
Den uppfriskande snuslukten slog mig i ansiktet som Hulken slår sina fiender. Ingen vacker syn, det kan jag lova.
Anders tog ett djup grisslande andetag, och drog en riktig snusloska på mig.
Tänk er att nån skrattar med en riktigt mörk röst som Mörkrets herre själv skrattar;
"Höhöhö" hörde man hans skratt som bara ekade, inte minst brummade ut i nattluften som var så underbart sval.
Den svala nattluften behövde jag efter Anders varma spottloska som så brände i huden.
Fan vilken kille, vilken jä-la kille. en jä-el på att spotta!
"Höh! Om du nån gång stör mig igen så kommer du få på f-n!" brummade hans röst.
Anders och hans lilla gäng gick iväg å pratade me de gladaste rösterna jag nånsin har hört.
Jag har planerat min hämd, men jag måste skaffa mig lite ingredienser innan jag kan utföra mitt experiment.
Så här sitter jag med en spottloska å skriver för fulla andetag.
Klaga inte på svenskan tack!
Diskussion; Vad ska jag göra? Vad tycker ni min hämnd borde vara? Det som jag planerade är inte så bra, å jag vänder mig till er vad som bordes göra!
Så berätta era tankegångar och vad jag borde göra!
http://fragbite.se/?threadID=6 12825 - En sak som hände mig :(
Som sagt, efter några dagar borta från datorN så är jag tillbaka än en gång.
Sen det hände så har jag inte sovit så mycket, utan jag har bara legat å tänkt på situationen om å om igen.
När jag låg i sängen och lyssnade på musik här om dagen, klockan 2 på natten. Så hör jag hur min mobil vibbrerade.
Nyfiken som jag är så gick jag upp å kolla på smset jag fick.
Det var egentligen inte något speciellt med detta sms.
"Vi vem vem du e, hoppas på att vi inte ser dig i området igen"..
Såklart så blev man lite smårädd, men det gick över ganska snabbt, när jag tänkte på att det var en bit bort där jag bodde.
Så jag hade inget att oroa mig för..
Jag somnade ganska snabbt, trots att jag hade fått detta sms levererat till mig.
Dagen därpå vaknade jag av att mobilen vibbrerade igen, jag gick såklart upp å kollade på det nya smset jag fick. Ett till sms från ett okänt nummer.
Men denna gång stod det;
"Du din jävel! passa dig..."
Efter det smset blev jag lite mer orolig, men loggade snabbt in på steam för att fly verkligheten.
Smsen fortsätter att strömma in de närmaste dagarna, 2-3 sms /dag.
Längre tiden gick, mer orolig blev jag.
En vecka efter att incidenten hände, så fick jag ett sms (förmodligen av samma nummer) där det stod;
"Ifall inte du kommer till Torpsberget (en park) ikväll klockan 22 så kommer VI till dig!"
Det var nu nervositeten kickade in!
Tydligen så vet dem vem jag e, vart jag bor å dylikt.
Jag ringer alla jag kunde få tag på, det var inte så många som svara med tanke på att några vänner skulle ut å tågluffa i någon månad. Men tillslut så får jag tag på två kompisar till mig, jag berättade hela situationen och de verkade förstå mig (Vilken tur för mig).
De var snälla att följa med mig till Torpsberget ikväll. De trodde ingenting skulle hända, utan att de bara vill prata med mig.
"prata", hah! Yeah right!
Ialla fall, klockan blev allt mer å mer. Ojojoj vad jag våldtog toaletten innan, så nervös var jag.
Det ringer på dörren och Berre å Nisse stod som förväntat utanför dörren. Det var de ända leende jag hade på hela dagen.
Så vi sakta, men säkert till parken där vi skulle ses. Istället för att stå mitten av parken så ställde vi oss i en skogsdunge, med tanke på att det börjar bli mörkt på kvällarna så skulle de såklart inte se oss.
Märker hur klockan slår om från 21.59 till 22.00.
Helvete!
Det börjar strömma in 4-5 personer från stora vägen som leder in till parken.
De ser inte så tuffa ut som jag trodde att de skulle se ut. En hade bland annat en gamer tröja "Natural born Skiller", omfg!
När vi väl hade tagit modet till fånga så går vi ut till dem.
Dimman började lägga sig och det var mörkt som Sören.
"Tobias!" utbrister någon med en brummande röst som fick marken att skaka.
Jag tittade mig omkring och kollade på skogsdungen, till lekparken till basketkorgen och hoppades på att det var någon bakom mig som hette Tobias..
Det verkade inte så, den turen kunde man förvänta sig.
Baah, jag svarade med en röst som får vem som helst att hoppa till, eller.. det var det jag trodde.
Men alla stod stilla som om ingen hade hört mig :/
Anders som denna hunk heter, gick allt närmre å närmre mig.
Han stod tillslut så nära att man kände att snusfyllda mun.
Den uppfriskande snuslukten slog mig i ansiktet som Hulken slår sina fiender. Ingen vacker syn, det kan jag lova.
Anders tog ett djup grisslande andetag, och drog en riktig snusloska på mig.
Tänk er att nån skrattar med en riktigt mörk röst som Mörkrets herre själv skrattar;
"Höhöhö" hörde man hans skratt som bara ekade, inte minst brummade ut i nattluften som var så underbart sval.
Den svala nattluften behövde jag efter Anders varma spottloska som så brände i huden.
Fan vilken kille, vilken jä-la kille. en jä-el på att spotta!
"Höh! Om du nån gång stör mig igen så kommer du få på f-n!" brummade hans röst.
Anders och hans lilla gäng gick iväg å pratade me de gladaste rösterna jag nånsin har hört.
Jag har planerat min hämd, men jag måste skaffa mig lite ingredienser innan jag kan utföra mitt experiment.
Så här sitter jag med en spottloska å skriver för fulla andetag.
Klaga inte på svenskan tack!
Diskussion; Vad ska jag göra? Vad tycker ni min hämnd borde vara? Det som jag planerade är inte så bra, å jag vänder mig till er vad som bordes göra!
Så berätta era tankegångar och vad jag borde göra!
Hämnd?
31 personer har röstat