Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WTF? är jag tysk?

Postat av adsN[BRE den 16 Augusti 2008, 21:04
14 kommentarer · 211 träffar
Tjenna fragbite.

Satt nere och käkade precis.
Då sa min mamma " imorgon fyller er kusin 18" och då kom vi in på samtalsämnet sex/när man ska ha barn.
Ialfall så säger min bror som fyller 18 i november " om inte ni hade varit så jävla blyga så hade jag ju också varit 18"
då sa mamma " ja men det gick inte.. vi försökte försökte men tillslut blev jag gravid och sen fick vi dig". Sen var det inget mer med det. Förutom att alla 4 forstätter prata vidare om det osv osv.

Nu till saken. Jag ska resa mig upp och gå till datorn igen där jag är nu. Då säger morsan " ja daniel fick vi ju i tyskland" :o :S wtf?
Jag bara gick typ sprang=o

Snälla fragbite. Detta som hände att mamma och pappa har haft ihop det i tyskland =o det gör inte mig till tysk va?:O Om det är så .. vad ska jag ta mig till? :S har jag gått runt och trott att jag var en annan person och nu är jag tysk=O eller wtf?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar