Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

knepig situation :E

Postat av GZ|Pontus den 16 Augusti 2008, 17:31
16 kommentarer · 161 träffar
Hellue,

Jag har hamnat i en något jobbit situation. Jag skulle söka till ett jobb på en förskola då jag ska ta break från skolan (har tagit studenten för er som undrar). Men eftersom jag ville vara säker på att komma in så drog jag en liten lögn i mailet. Jag sa att jag hade erfarenhet från vissa andra dagis i området. Då jag fick ett mail tillbaks där dom frågade om jag hade några referenser från dom andra förskolorna svarade jag: Nej, Jag fick mail från dom båda men dom har jag tagit bort då det var två sommarjobb för 2 och 3 år sedan. Väldigt bra svar tyckte jag. När jag sedan fick ett mail från samma förskola där dom skrev: Du behöver ju inte ha papper på att du har jobbat där, Men att du känner någon som jobbar där som kan bekräfta att du har skött ditt jobb och inte varit elak etc. DÄR är den knepiga situationen, Jag har nämligen aldrig jobbat på en förskola och känner därför ingen. Har ingen lust att bli vänn med någon där och sedan försöka övertala dom att ljuga för att ge mig ett jobb, Så är det någon som har ett förslag på vad jag ska svara? Jag borde skicka mailet idag/imorgon för jag har alltid varit snabb på att svara >_>.

I BEG U FRAGBITE! GIEF GOOD ANSWERS!

Jobbigt Läge?

22 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..