Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad drömde du inatt?

Postat av Fn1zzan den 14 Augusti 2008, 20:27
17 kommentarer · 140 träffar
Ja som frågan lyder; vad drömde ni inatt?

Själv drömde jag att jag var en häxa och var jagad av blodhundar. Så flydde jag till en övernaturlig fest där jag kom in. Men när min pojkvän (ja jag är tjej) skulle komma in så fick han inte. Men jag kirrade det på nått vis. Sen kommer jag inte ihåg nå mer! :D

edit

Dröm 1:

Inatt drömde jag att jag var i ett fint hus där man fick vintermössor + vantar for free. Sen skulle man uppfylla vissa uppdrag, b.l.a att klättra upp på vinden genom en lucka. Sen hade jag en klänning som var jobbig för det var massa konstiga snören. Också hade ja färgat håret i massa konstiga färger. Sen satt vi där och gjorde inte så mycket.

Dröm 2:

Ja drömde om en kompis som ja hade för längesen. Vi skulle på stan och bestämde en tid vi skulle ses. Jag åkte in och väntade på henne men hon kom aldrig dit. Så åkte jag hem till henne men gick in hos hennes granne istället och såg henne på hennes balkong när jag gick ut på grannens. Så hade hon fest där å ja försökte snacka med henne om varför hon inte kom in till stan och varför hon ignorerat mina samtal. Så sa hon att jag hade varit taskig emot henne på YOUTUBE :E

Skumma drömmar. menmen
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..