Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt grafikkort, får för lite ström

Postat av soetiseN~ den 14 Augusti 2008, 14:50
4 kommentarer · 80 träffar
Tjenare, jo det är såhär att jag köpte ett nytt grafikkort häromdagen. Satte dit det, instrallerade drivrutinerna då ett felmeddelande kommer upp och det står något i stil med: "Ditt grafikkort får för lite ström". Jag är inte bra på datorer så jag börjar tänka efter vad det kan vara för fel. Ser att jag har fått med en kabel till grafikkortet, börjar undersöka grafikkortet och ser att kabeln passar i grafikkortet pluggar in kabeln men märker att det finns 2 kablar/kontakter till. Jag kopplar in ena kabeln i vilket jag tror är nätagget men det finns nämligen en kontakt till som den passar i.

Jag vet inte om jag har gjort rätt ens och ursäkta för min dåliga förklaring, tittar på texten och skrattar själv men whatever. Men nu undrar jag om man kan se på något sett om det får tillräckligt med ström? Tack på förhand.

EDIT: Jag har ett GeForce 7600 GS. Kan även tilläggas att jag inte fått upp felmeddelandet igen..
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..