Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

How Do You Do? Onani!

Postat av ijustwanttonkow den 12 Augusti 2008, 23:51
151 kommentarer · 487 träffar
I detta "How Do You Do?" så är ämnet Onani!

Och min enkla fråga till er fragbajtare är, hur gör ni när ni onanerar?

Onanera för mig är när du får utlösning, så vad gör du med satsen?

Vart onanerar du? Något speciellt mjukgörande medel? Favorit porrfilm?

Tjejer, hur gör ni? Vart, position, redskap?

Ni som onanerar i sängen, man vill ju ogärna ha en kladdig penis efter

sin utlösning? How Do You Do helt enkelt?

Själv så befinner jag mig alltid på toaletten när jag onanerar, om jag inte tittar något redtube film innan, då jag avvaktar tills jag är på väg att komma, sen så springer jag mot toaletten för att slutföra allting där, men ibland så går det olyckligt till och jag hinner inte dit. Men det är en annan femma.

Jag sitter alltså med benen runt toaletten nästan, och tittar in i väggen mot toaletsitsen, för att på enklaste sätt kunna spruta.

Men som jag frågat innan, How Do You Do?

Ta gärna inte och anmäl tråden då jag anser att detta är intressant. Och klaga inte på stavfel då jag enbart drog ihop det här lite snabbt och klockan är ju snart 00.00!

"Onani har alltid fascinerat mig, sperma likaså. Jag tycker det är fascinerande att se vad den manliga kroppen kan producera. Jag gillar att runka på olika ställen för att liksom se vad som passar mig bäst.

Min favorit är toa-runken, på skolan. Denna plats gör mig mycket upphetsad och kåt och tanken på att folk kan höra mina stön inifrån toaletten får min redan erigerade penis att nå nya höjder. Ibland låter jag bli att låsa dörren för att få den där extra spänningen, och vem vet, kanske öppnar en tjej dörren och ger mig ett handtag? Oh, den tanken får min slaka vän att börja resa på sig innanför mina byxor här och nu och jag känner ett plötsligt behov av att lätta på trycket. Men ja måste dra mig från att rycka i min vän ikväll, så ja kan unna mig en omgång på skoltoan imorgon istället, då upplevelsen blir så mycket större och mer njutbar än vad den skulle kunna bli här och nu.

När jag känner att jag kommer brukar jag ställa mig upp och spruta i tvål-behållaren. Bara tanken av att någon försöker tvätta sina händer med min kladdiga säd får mig att nå ett tillstånd jag inte kan uppnå på annat vis, en viss lugnhet sprider sig över min kropp, en viss lugnhet som jag aldrig annars kan känna."

EDIT1:

KVÄLLENS TIPS;FÖR KILLAR; Urinera/Kissa alltid efter du fått din utlösning då detta rensar urinröret från säden. Inget trevligt med massa kladd i urinröret, dessutom så känns penisen väldigt känslig om man inte gör detta. :)

MVH

DEN UNDRANDE, NYFIKNE, ONANERANDE HOW DO YOU DO MAN!

Toilet R0nk?

305 personer har röstat

151 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 151 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..