Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

handleden

Postat av Sontan den 12 Augusti 2008, 01:32
28 kommentarer · 30 träffar
Tjaa !

Det är såhär att idag när jag var på gymmet och skulle köra övrebröst så hände det någonting.

kommer inte ihåg vad övningen heter men kan förklara så gott jag kan vad man gör: Du sitter på en bänk som du kan höjja ryggstödet på etc du vinklar den till nivå så att du sitter typ halvt rakt men lutandes mot stödet sen har du stången ovanför dig som man tar tag i och pressar upp och ner(hoppas ni förstår vad jag menar).

aja nu över till det som hände

Första setet gick helt ok utan några problem, men när jag körde mitt andra set så hände det nått skit konstigt har inte hänt förut
jag hade kört 4 repps (repetioner) och när jag körde mitt femte så vred det typ till i handleden ett helt varv :S ganska snabbt fick riktigt ont och slutade mitt pass där. Och nu sitter jag här med bandage på handleden undrar när det kommer att gå över ?

Det är inte stukat för jag kan fortfarande röra på handen och knyta den men det gör ont när jag gör det.

Så snälla fragbite kom med några vettiga svar på vad det kan vara och när det går över !

mvh Sontan !
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar