Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone återställning, problem!

Postat av hampusr den 10 Augusti 2008, 16:33
2 kommentarer · 47 träffar
Hallå!

Min iPhone krånglade imorse och jag bestämde mig för att återställa den till fabriksinställningar, enkelt tänkte jag, men ej. Allting gick som smort ända tills jag skulle välja om jag ville återställa säkerhets kopiering ( det som jag hade innan alla kontakter osv. ) eller ställa in en ny iPhone. Jag valde såklart säkerhetskopieringen, nu till problemet.

När jag väljer återställ från säkerhets kopiering o sen fortsätt, så kommer allting tillbaks, men när det är färdigt så kommer den rutan upp igen, "Ställ in din iPhone". Har försökt säkert 10 gånger men den rutan kommer upp igen, om allt hade gått rätt till så hade inte den kommit upp utan den rutan där jag kan synka musik osv. Någon som kan lösningen till detta problem?

Jag vill inte välja ställ in ny iPhone, jag har ringt support men de har ej ringt tillbaka än.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..