Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir gaalen!

Postat av Cakehead den 10 Augusti 2008, 00:26
9 kommentarer · 258 träffar
Okej, som topic säger blir jag helt galen här! Bokstavligen! Har letat omkring och hört mig av och gjort forumposts och kollat igenom alla möjliga kommentarer på olika sidor men DET FINNS INTE!

Nu... ska jag förklara lite för er. Vad jag är ute efter är dessvärre låten i den här PvP-trailern: http://www.youtube.com/watch?v =xItAh7m-iCA

Den andra låten som är lite mer av metal-stuket är den jag letar efter. Jag tänkte först "Ok, det måste ju bara vara en av 300-soundtracket!" Men efter att ha lyssnat igenom utan framgång så gav jag upp. Hade också lyssnat på Nine Inch Nails - Just Like You Imagined men den är läskigt lik, men ändå inte den låten!

Så jag får vända mig till fragbite! Om någon vet vad låten heter så skulle jag vara så heeemskt glad ! Har gått en vecka utan att jag har funnit den, så tro mig, fragbite var sista lösningen!

Tack på förhand!

P.S: Ja, jag lirar på Outland EU där Spylord håller till. Killen sägs vara nya Maydie men jag tycker inte han är något direkt. Han springer omkring med 3 st healers i Quel'Danas och gankar alla. GG på det ;> Han lyckades även stå utanför Battlegrounds-nissarna i org och ganka sönder alla typ :D
D.S

Diskution: Känner du igen Spylord? Nån hum om vem han är? Gillade du låten ifråga?

Hört låten förut?

10 personer har röstat
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar