Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Råka svälja rövpiller

Postat av soetiseN~ den 9 Augusti 2008, 22:10
41 kommentarer · 8 534 träffar
Nu är det såhär att jag är sjuk och inatt vaknade jag och hade sån jävla huvudvärk så jag gick till medicinskåpet och hittade pannodil. "Fan vad bra" tänkte jag. Sliter upp paketet, till min stora förvåning märker jag att tabletterna har blivit hur stora som helst? Jag började inbilla mig att dom kanske har gjort om fanskapen så att man bara skulle ta en istället för två som det var innan. Tänkte äsch skit samma tar två ändå. Sen vaknade jag och hade ont i huvudet som fan igen så gick till medicinskåpet igen för att plocka ut två pannodil igen. Men jag tänkte att denna gången frågar jag farsan om man bara skall ta en eller två pannodil.

"Ah fan farsan skall man bara ta en eller två pannodil av dessa stora fanskapen?" "Det är ju för fan rövpiller?" "VARFÖR I HELVETE KÖPER DU SÅNNA JÄVLAR DÅ"? "Ja men förfan jag köpte ju fel" "Aha och du slänger inte skiten när du märker att du köpt fel eller? Fan jag tog ju två sånna jävlar inatt" "HAHAHAHAHAHAHA" mm kul.

Men nu undrar jag, hjälper sånna jävlar om man sväljer ner dom genom munnen ändå? För vi har fan inga andra huvudvärkstabletter och jag tänker fan inte stoppa upp en sån jävel i röven..

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..