Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tänkte bara lite

Postat av RyanR den 9 Augusti 2008, 13:30
11 kommentarer · 152 träffar
Tja, ligger här i sängen och funderar över livet, och så kom jag fram till en fråga om vad; jag skulle föredra bäst utav.

Att man kunde flyga om man ville, tänka sig fram en drömtjej o få fram sig den framför sig. Allt skulle typ vara perfekt, man fick som man ville o grejer.

Men den andra tanken var att man skulle leva i ett helvete, typ känna eldensglöd 24/7 och som spikar krossas mot ens ansikte. Typ en sån känsla, och allt var elände, man kunde knappt gå, utan var tvungen o använda all sin energi bara för att få fram ett steg. Och man skulle inte kunna ha nån smak, så matenssmak spelar fan ingen roll.

Så, vilken kategori skulle ni valt. Jag tror jag personligen hade valt kategori §2, helvetet, för då skulle livet vara mer spännande och man kunde äta hur mkt nyttigmat som helst, istället för typ cola o sånt shit.

Ni fattar va jag menar. Peace, RyanR *smile*

vilken kategori?

43 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..