1
Fästingbett :O
Postat av iloveblack den 9 Augusti 2008, 01:19
16 kommentarer · 172 träffar
Idag när jag kom hem för att spela så märke jag att jag hade något på halsen ( någon stort) tänkte inte så mycket på den, jag gick sedan till toaletten så såg jag att det var en fästing, (liten var den) jag sa till min or att dra av den med en pincett, när hon drog av den så föjde allt med, den levde fortfarande dvs..
Sedan så la jag alsolsprit och allt.
Och nu senare så har jag ont i huvudet, kan det vara någonting med det o göra ? det är första gången jag har fått ett fästingbett.
Jag duschade på morgonenen så jag hade den inte på morgonen, men jag var ute o rastade hunden i skogen, så jag har antagligen haft den i några timmar kanske.
Har jag fått någon sjukdom eller något, snälla svara serriöst, jag är orolig :'( :( :S
Tacl på förhand
Hoppas ni förstår vad jag menar.
Har inget märke, kan inte ens se vart jag blev biten.
Sedan så la jag alsolsprit och allt.
Och nu senare så har jag ont i huvudet, kan det vara någonting med det o göra ? det är första gången jag har fått ett fästingbett.
Jag duschade på morgonenen så jag hade den inte på morgonen, men jag var ute o rastade hunden i skogen, så jag har antagligen haft den i några timmar kanske.
Har jag fått någon sjukdom eller något, snälla svara serriöst, jag är orolig :'( :( :S
Tacl på förhand
Hoppas ni förstår vad jag menar.
Har inget märke, kan inte ens se vart jag blev biten.