Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svenska Ungdomar Suger

Postat av AMAGAD den 8 Augusti 2008, 22:14
188 kommentarer · 312 träffar
Jag hatar svensk ungdom! Jag är själv 17 år men det känns som om jag är den enda personen som vet något alls! Går folk runt med osynliga täcken över ögonen?

Jag har aldrig träffat en almänbildad i min egen ålder!

Ett exempel: Ingemar Bergman dog förra året, när jag nämnde detta(i ett sammanhang där det passade in naturligtvis) så visste ingen ens vem denna man var. Jag var vid tillfället omgiven av ca 5-6 personer i min egen ålder.

Därför tänkte jag ha denna poll, med Ingemar Bergman som exempel, för att mäta om alla suger så här fett eller om det bara är naturare ifrån norrorterna i sthlm som SUGER på allt som har med kunskap att göra.

Edit: När jag läser kommentarerna blir jag konfunderad... Många verkar inte ens fatta vad "Ett exempel" betyder... -.-

Många skriver: "bara för de inte vet vem bergman är så suger dom?" Jag har två svar: 1. JA! 2. Jag använder termen "Ett exempel" innan jag tar upp detta för att folk ska fatta att det är just ETT exempel bland många många många exempel.

Ok nu har tillräckligt många klagat på min stavning och det är för att jag inte brytt mig särskilt myckt om den för denna tråd... Jag erkänner att den inte är på topp just nu. SÅ!

Vet du vem Ingemar Bergman är?

1081 personer har röstat

188 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 188 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..