Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

krogen första gången..

Postat av crolly the croll den 8 Augusti 2008, 18:49
50 kommentarer · 239 träffar
tja... jag ska till krogen snart för första gången :/ är 18 år jag fyllde nyss men jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig! de jag har är 1.5 liter cocacola, 300g sourcream and union chips... kavaj o sånt har jag redan på mig.. parfym, tog me mig en kondom också! xP!man vet ju aldrig nån gång ska ju bli den första hehe... eftersom de e sommar hade jag tänkt att vika upp kavajbrallorna lite och köra flippflopp (lånar morsans) för att få en lite mer hipp look! vad tror ni om de?

typ inga 90or som känner mig.. jag har gått på special skola osv :P så jag känner ingen där :/

edit: såhär blir min look då! http://data.fuskbugg.se/skalma n01/krogenoutfit.JPG

hur ska jag göra för att träffa kompisar ? alltså jhar en känsla av att alla kommer ta av mina chips osv.. jag vill ju egentligen bara att dom som är snälla ska göra de o så vi kan snacka o kanske bli kompisar o sånt :D

aja skriv vad ni tycker och önska mig lycka till!!
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..