Hejsan!
Jag behöver lite av er hjälp (Eller den hjälp man får här) aja
Nu är det så att jag ska börja 9an och är lite orolig över vilket gymnasium linje jag ska ta...
Ni behöver inte komma med att jag inte ska vara orolig osv för så orolig är jag inte :)
Men nu är det så att jag vill gå ett gymnasium om IT (IT är vad jag vill jobba med)
Jag hade tänkt mig en linje där man kan bli programmerare av nått slag ni vet säkert.
Aja jag har läst o pratat med lite folk och fått höra att man kan gå Natur teknik för att bli programmerare
Läse igår kväll oxå att jag kan gå El o IT där för att bli de oxå.
Så jag undrar om ni kan skriva alla möjliga linjer som jag kan gå för att bli det jag vill.
Skriv för- nackdelar om linjerna om ni kan!
O snälla nämn inte john Bauer :P Det är uteslutet då jag gjorde en hemsida åt en som går där o han fick högstbetyg i klassen...
Jag vill få ut nått av det och lära mig mer än vad jag kan!
Tack!
Jag vill få ut nått av det och lära mig mer än vad jag kan! "
och? :S
tycker att det är bra gjort av dig att redan börja tänka på vad du vill gå.. när jag väl skulle välja så hade jag inte en aning om vad ja skulle ta..
Alltså, har du programmerat något? Det är sjukt jobbigt och tråkigt.
Du kan alltid på IT-Gymnasiet som jag gick i 2 år, men du, iallafall i mitt fall och många jag kände där blir jävligt socialt handikappad <.<
#7 Tror inte jag är som dig om det var tråkigt... Tyckte det var super kul att göra hemsida när jag gjorde det så jag tror programmerare är nått för mig..
Med andra ord älskar att göra saker och se resultat
Tror du att du är smart = Samhäll
Orkar du inte göra något = El / Bygg
Sög du i högstadiet = IV
Vill du bli programmerare så måste du ändå läsa vidare efter gymnasiet, natur är den bästa grunden för det.
Oroar du dig verkligen redan nu? När du precis ska börja 9an?
Din syo konsulent (eller vad det heter) kommer fixa allt så ta det lugnt.
aha,ahahaha.